Gdy nieruchomość mieszkalna pozostaje niewynajęta, swoje obowiązki sprowadzamy do typowo administracyjnych spraw związanych z utrzymaniem nieruchomości.
- Rozliczamy nieruchomości u dostawców usług (rachunki TV, internet, telefon).
- Rozliczamy się z zarządcą budynku (opłaty związane z kosztami eksploatacji, f.remontowego).
- Rozliczamy się za media (woda, gaz, energia elektryczna – zgodnie z wystawionymi fakturami).
- Co jakiś czas sprawdzamy nieruchomość, wietrzymy, odkręcamy na chwilę wodę (aby usunąć kamień), odpalamy termę (aby przeczyściły się zaśniedziny).
- Reagujemy w czasie ewentualnych awarii – np. pęknięta rura, zalanie przez osoby trzecie.
- Jesteśmy w stałym kontakcie z zarządcą budynku lub spółdzielnią. Otrzymujemy od nich pocztę i dostosowujemy się do nowych warunków – np. nanosimy zmiany w opłatach.
Jesteśmy zainteresowani wynajmem nieruchomości, dlatego też robimy wszystko, aby jak najszybciej znaleźć odpowiednią osobę na dany lokal. Dlaczego? Ponieważ zarabiamy tylko wtedy, gdy zarabia Właściciel.
W czasie pustostanu możemy – za zgodą Właściciela – zlecać i zarządzać wykonaniem różnych prac podnoszących walory nieruchomości. Zobacz: inne usługi